bored bored bored !


oooooooooooooooooohhhhhhhhhhh mmyyyyyyyyy GOD ! sngt BOSAN tahu ?? na cerita ape pon aku tathu .duduk ruma sngt membosan kan lah ! naa update blog pon tathu na cakap ape . so akuu merepek repek bole kan ? bole kan ? bolee kan ? ta bole ? hmmm  ! mesti boleh pnye  ! ^^ 

okeyyy akuu taip niy sambil makan lepat pisang ! hee sedapp weyh ! fav aku tuu . heee tuhlaa duduk ruma yg aku selalu buad MAKAN ONLINE HANGOUT ! tuh jee tada keja laen kann ? heeee


ibu daa mula membeebeel ! hee suke sngt dga ibu membebel niy ! hee ye cakap duduk ruma niy ta reti na baca buku kaa ? hee almaklum lhaa PMR makin menghantui diri ku ini ! ecehwahhh ayatt ta bole blha kan ? well ! HAHA gedik lha pulak ! hee okey this month pusat tucen ilmu studio buad kelas fre and kuu pon akn sertaii kelas tuh . yeee daa start tucenn tuhh ! hebat ? no lha . org laen pon kalo taw na PMR or SPM dye pon akan amaek kelas tucen kan kannn ? same jugee mcm aku yg otak agakk lemm ni ! heee ye akuu ngakuu aku ta sepandai mcm org laen . tapi aku cubaa kan ? yee sentiase mencube adalha amaln yg sngt BAGUS ! hee

hmm duduk duduk sorang sorang niy tetibe aku teringt kan budak tuu . yee mungkin dye bukn milik aku daa buad selame lame nye kan ? ! yeahh saia tahu ! dahh 9 bulan 3 hari akuu tinggu dye and akuu stil teringat kad dye . yee persoalan disini kenape akuu masih ta bole lupekan die ? kenape kenapa ? sap sape bole tolong jawab kan ? ta daker ? tape bia aku yg jawab ! hee soalan sendiri jawab sendri bagush kan ? hee . okey aku bole lupekan dye tapi aku ta bole lupekan ape yg die buad kat aku . hrmmmm sngt sedeh kan ? yela aku sorang yg menanggung . kesian kan ? aku mmg mcm niy . so ta kesah sngt lhaa . yelaa . akuu daa selalu ditinggalkan oleh orang yg aku sayang ! hrmm akuu harap pasangan couple tuhhh bahgiaa smpi bile bile ! aminnnnn :D hee aku lepas kan orang yg aku sayang untuk die bahgia dengan orang yg die sayang :)

walauape pon yg jadik kehidupan perlu diteruskan . dalam ape pon dugaan aku tempuh dengan penuh kesabaran . Allah maha mgetahui setiap kata hati seorang hamba nye , DIA pon tahu kata hati aku niy mcm mane . DIA juga tahu betapa sayang nye aku pada seseorang itu :D