MEREKA !

hye2 :)
mereka ? ape ituh ? aww na tau ? 
mereka adalh kawn aku ! aku knl dia kt kwn baik aku ! 
dia nih laki :) 
dia ensem , comey , pndai :)
aku knl dia da lme daa , smnjk tuh aku ngn dia rapat !
dlm mse yg sme aku knl abg dia ! 
YA ALLAH , kalo korng tau kn abg dia baikkkkkkkk sngtt ! 
aku syg abg diaa :)
dulu dia asyik ajk aku na webcm jeaa , but aku mls gle2 mse tuh !
haha 
and 1 ari nih tetiba jea mood aku baik , aku pon webcm laa  ngn abg diaa :)
fuhh abg dia baik gle beb !
lme laa gk aku webcm ngn abg dia :) ermm abg dia bnyk jugk laa ckp ngn aku , but aku senyum2 jeaa
malu glee =='
pstuh aku ckp laa kt dia "eah2 abg , adik na out nih na tido :) "
pstuh dia ckp "oke2 adik , bye2 , slmd mlm :)"
aku ckp "BYE2 ABG COMEY ! "
dia gelk jeaa ..
pstuh sme2 kite out fb :)
and tidoo ..
dh lame2 tuh aku ajk pulk adik dia webcm , kami pon webcm la :)
lme laa gk :) aku ske bile tngk dia senyumm !
YA ALLAH , comey sehhh  ! comeyy sngt2 !
aku ngn mereka semkin rpt , baik :)
but akhir2 nih aku d a xlyn dorng sngt , sbb aku bz !
aku hrp dorng fhm aku :)
aku syg korng sngt2 ! :D




p\s : syg sbagai kwn !  x lebih dri tuh :)