3 \ 02 \ 2011 :DD

huh   ! ari yg memenatkn .
pagi2 aku bngn terus on9 fb . then tunggu nandek aku on9 .
lmbt gle laa . 5 jam aku tunggu . haha .
then lame2 mk aku pnggil aku suro siap .
mk aku kate na p KL . aku mls na p .
then aku wt bodo jea laa . ngn x mndi nye , menlyn kwn kt fb :)
haha . lps  30 mint mcm tuh , nenek aku masuk bilik aku .
dia kate  ya allah arpaf , kaw p mndi laaa . cept la cikit . kite na pegi KL nih .
then dia membebel pnjgn gle kod .
aku yg dnga nih gelk jeaaa :)
haha . aku mabil tuala terus masuk bilik air , mndi :)
mse aku mndi kn , serius aku ckp aku rindu nandek aku ! :(
aku mndi lme kod . pstuh mk aku masuk bilik aku dia ketok bilik air .
mk aku ckp arfahhhh lamenye mndi ? cept sikit ! abh mara nnti .
aku yg dalm bilik air pon ckp okeoke . :DD
aku pon teruskn mndi . lps jea mndi , aku pakai baju .
ishh korng nih  !x kn lps mndi x pakai baju ?
haha bodo gle  ! JKJK .
mse na pakai baju aku pon dok pikir na pakai baju ape eah ?
ambil mse lame kod . haha . lps jea pikir aku pon ambil la baju mane2 .
leps jea siap pakai baju , seluar . aku dok cri bedak aku ?
mne dia p ? huh ! masallah tol bedk nih kn ? aku masuk bilik mk aku pinjm dia punye bedk .
then pakai maskara . pstuh pakai tudung .
lps jea da siap aku pon turun bawah , pakai kasut masuk kete .
mse dlm kete sume pndng aku laen macm jeaa . aku da mule cuak .
then bpk aku ckp kaw nih  melyn fb jea tau ! x reti na siap cept kea ?
bpk aku membebel mcm nenek aku :)
haha . mse dlm kete aku bosn gle . aku rindu nandek aku  !
ape la dia buad skrng  ?
ermm mse dlm kete kn aku dnga 1 lagu nih ya allah bosn gle , aku tertidoo kod dnga .
lps jea smpai KL , bpk aku ckp jom naik LRT ?
aku on jeaa . da lame x naik :)
lps tuh kiteorg p beli tiket .
lps jea beli tiket aku ngn famili aku tunggu la kt tempt penunggu .
aku bru jea na dduk train tuh da sampai . then aku terus masuk .
huh kt dlm tuh ramai gle org . x de tempt dduk .
aku berdiri jea laa . lps jea smpai aku pon turun . aku p kt tmpt shopping nih aww .
aku baru jea na belikn tok nandek aku , but aku lpe bawak duit !
sengalkn aku ?! -.-
erm aku pon lpe kn hasrt aku na belikn tok dia . then aku pon jln2 .
lme gle kod aku kt KL . aku da pent gle2 then aku ckp kt bpk aku jom laa balik ?
bapk aku kate jomjom .
then tunggu train sekali lagi .
lps jea smpai terus masuk , cri tempt duduk .
mse dlm kete tuhh ! seriusss aku da x bole tahn !
aku rindu dia ! :( rindu sngt2 !
then smpai je aumh terus on9 . iza kate dia baru jea off  !wahh sedih nye !
x pe laa aku redha jeaa . serius aku rindu dia :(
ermm na wt mcm mne kn ?
sok da na kene p terengganu  ! da x dpt na on9 .
alaaaaaa , nandek kaw jge diri eah ?
aku syg kaw ! :)