sepupu kawen . :DD

yeaa sepupu aku kawen .
sebnrnye aku x knl pon spe sepupu aku tuh :DD
terok x ? ye laa nme x nye , aku da lme x jmpe sepupu aku . smpai lpe mne dorng .
skrng nih aku da siap2 daa  . da cntik2 daa .
btw ari nih aku demam . but sifat aku mcm x demam knknkn ?
kalo korng na tau , aku mcm nih laa  . nme jea demam but aku mcm sehad gle2 .
mk aku pon pelik ngn aku . okeokeoke smbung psl kenduri kawen , sepupu aku nih dia cntik siod ! mmg cntik gle laa . sbnrnye dia da lme na  kawen , but dia asyik bzbzbz . then asyik tundaaaaaaaaa jea .
then ari nih berlngsung perkahwinan dorng :DD
huh kalo korng na tau bkl suami dia tuh kn ensem . terpegun aku :D
haha gtl kn aku ? -.-
btw tema wrne dorng merah pink .
yg da kawen sume wrne merh . budk2 mcm aku nih sume kene pakai baju wrne pink .
cbe korng bygkn aku pkai pink ? huh . lembut gle beb ! :DD
haha . but serius aku x mnt wrne pink . da kene pakai . x pe laa redo jeaa .
btw aku bosn gle kt sini . aku x de kwn . :(
bosn , bosn , bosn !
yeaa jp lagi da na balik P.A . aku rindu katil aku .
yes , yes , yesss !
k la aku da na p daa . byebye
arfah doakn hubngn korng kekal .
AMIN :D