famili .

abhibu . tq sbb bwk akk , adkadk p jlnjln . da lme kite x shopping rite ? hee~ tdi ibu belje akk mcmmcm . x snkge pulk ibu tetibe jea baek gle . kol 8 da bngn siapsiap . famili aku sume p srpn , yg aku nih dok dlm kete x na kuar sbb perot aku sakit glegle la . x thn doe . then bpk aku beli satu ubt nih . nme dia chiku teh aun . *tol kea ejaan nye ? bntai jea la kn ? ape korng kesa rite ? jnji bole bce . HAHA . then aku nmpk adk aku mkn maggi goreng . walaweyh sedp tuh . na sikit ? tpi x bole mkn kang bertmbh sakit perot aku nih . selme 30 mint aku menunggu dlm kete akhirnye mereka siap juga . abh aku ckp na tngk wayng ? jpjp dia kate na tngk kt the curve *tol x eje ? -.- cube teke kiteorg na tngk cite ape ? teketeke . dpt x ? x dpt eah ? oke bia aku yg cite . korng dok situh diamdiam , korng bce jea oke ? time bpk aku nga beli tiked aku ngn mk aku tngk handbeg . lawa bhai . na bole x ibu ? plis ? :) *part handbeg kang aku cite . tngh syok aku ngn mk aku tngk handbeg tetibe adk aku yg kecil tuh lri kt aku . dia ckp ari nih tngk dua cite (: aku da mcm WHAT ? APE ?! omg best gle ! tajuk pertme : mars need mom . yg keadua : rango . tept kol 11 aku bersmesme famili masuk kt tmpt wyng tuh . cri tempt duduk . then bermule la cite nye :) bpk la . korng na tau x ? cite MARS NEED MOM best gle :) akhirakhir sedih bhai . aku menagis pulk . HAHA feeling abis kn aku ? :) th la aku dok seblh mk aku . pndaipndai la aku na cover lap air mate aku . lps jea abis cite tuh . bermule la aku bersme mk aku na shopping ! yess i love my mom la :) mk aku ckp ari nih ape yg aku na dia kasi . but pstikn bnde tuh murhmurh oke ? haa skrng baru aku na cite psl handbeg tuh . kaw ingt kn handbeg yg aku cite mulemule tuh ? handbeg tuh la yg aku na . aku tunjuk kt mk aku . aku ckp ibuibu na handbeg nih bole ? mk aku tngktngk then dia kate oke ambil la ! aku da gmbire gleglegle la . then nmpk dompet . hee~ lawa la . aku ckp kt mk aku . ibu na dompet ? mk aku ckp yg mne ? aku tunjuk la . mmg lawa bhai . then mk aku ksi beli . aku dlm ati da mle cuak . asl ari nih mk aku baek gle ? pelikpelik . then aku bersme mk aku smbung shopping . akk na tudung la ibu . bole x ? mk aku angguk . YA ALLAH , asl ngn mk aku ari nih ? baek gle ? :) x cye bhai . adk aku dpt kete mainan dri bpk aku . adk aku yg kecil tuh dpt mainan ape th nme dia .then tept kol 2 msuk na tngk wyng kea dua . cite rango :) kaw tau x ? mulemule si rango tuh da bercermh . bosn bhai . tpi part akhir best :) mmg best la aku ckp . then lps da abis wyng keadua tuh  balik umh , smpai jea kt umh , adk aku yg keadua ckp kt aku , akkakk asl ibu ngn abh baek gle ari nih ?! aku x tau na jwb ape aku senyp la . then dia maramara aku . dia mara aku , aku mara la dia balik ! HAHA . tpitpi aku cdng kn kt korng p la tngk cite mars need mom & rango serius duit mkbpk korng x kn rugi doe . cite tuh best glegle :)