gembire TERamat-amat !

YA ALLAH ! gmbire dpt dnga suare dia yg comeycomey tuh (: serius aku rindu kaw wahai abg ! tdi dnga suare dia alaa sedih nye dia selsema , batuk , demam . kesian dia rite ? aku bru na ajk dia tngk wyng :) tpi dia x sihad . alaaaaa x pe la . ceptcept la seihd wahai abg . dia batuk terok doe . aku risau bhaii , dia kate tuh batuk biase jea . ish dia nih ape la , org tngh risau bole pulk dia ckp mcm tuh ? dia kate esok kalo dia x sehd glegle dia x msj aku . but kalo dia da oke sikit dia msj aku *eaheah but ngn kalo tuh bkn sme kea ? bodo nye aku ? -.- okeoke suda lpekn .kembali kea cerite .  aku hrp dia okeoke jea esok ? aku rindu ngn suare dia ! x puas doe ! eaheah jom skype ? HAHA . *aku nih x berhti perot kn ? org tngh sakit aku ajk skype ? alaa korng nih x tau persaan aku . tdi aku x puas dnga suare dia . but SYUKUR kt ALLAH sbb dia x terok sngtsngt . now dia da oke sikt jea x bnyk pon . aku hrp esok dia oke sepenohnye . (: doakn dia cept sembuh eah ? kalokalo korng x na doakn dia , aku da x na update blog nih lg  ! HAHA nop la aku maenmaen jea . jgn terse oke ? :)