mereka .

ari nih aku na cite psl kwnkwn aku yg comey loteii :) kalo aku tunjuk gmba dorng msti korng cair , cye la syg aku x tipu . oke PERTAME kwn sehidop semati aku . msti kene dahului rite ? jp eah na upload gmba dia <3



da tngk gmba tuh ? dia C O M E Y knknkn ? hee~ aku syg dia la bro . na tau sbb ape ? sbb dia nih kwn teristimewa aku . aku knl dia start daja 6 . mean taon lps la . skrng nih aku ngn dia f1 -.- still mude la . Dia nih mnje oww . butbut dia nih periang . dia x ske senypsenyp dia ske bising . oww aku hmpir lpe . nme dia na tau spe ? korng da usya lmelme kn ? okey nme dia IZZAH SYAHIRAH nih la tiph yg aku selalu cite kt korng tuh ! dia la kwn baek aku smpai aku mati . oke next . dia nih comey oww . jp na masukkn gmba dia . saba okey ?



okey now na cite psl tiph tertipuh nih ! HAHA. eaheah x de kene mengene pon psl tiph tertipuh kn ? okey sori eah ? mcm biase da tngk kea lom gmba tuh ? dia COMEY GLEGLE knknkn ? arghhhhhhhhhhhh dia comey ! <3 na tau nme dia ? okeoke aku na promote kwn aku jp . nme dia NURUL AINA . nme dia sedp kn ? oke aku ngaku nme dia sedp . aku na cite psl org nye . okey dia nih sme ngn aku f1 . dia kls blkng aku . so mkne nye aku pndai la nih ? HAHA *persan jp . okey smbung dia nih baek glegle doe . aku ske kwn ngn dia . :) okey next bkn kwn tau tpi lwn . HAHA . x de la maenmaen jea . lps nih dia nih kakak comey ow . aku ske gle tngk mke dia . na tngk ? skjp okey ?


da tngk gmba tuh ? COMEY knknkn ? aku ske idong dia ! rse na jea picitpicit ! pipi dia <3 owww tembm ! dia nih mmg perfect la . korng jgn la tngk gmba tuh lmelme . kang aku jelez . HAHA . x de la . joke jea . okey na tau nme dia ? seperti di gmba nme dia SYAKILA NORUDDIN . dia nih f3 . alaa da besa kn ?  na tau samthing tentng dia x ? okey aku na story jp .  aku mulemule knl dia sbb gmba dia yg comey loteii tuh . then rse teringin sngt na jmpe dia . akhirnye aku jmpe gk dia nih . bile tngk kt gmba nmpk comey kn ? kalo korng tngk dia depn mte korng . huh gugur taik mate kaw tau ?! HAHA . na tau sbb ape ? sbbnye dia nih ! YA ALLAH comeyyyyy gle doe ! serius bhaii . x bole dia nafikn dia tersngt la comey . okey suda abis cite psl kakak comey nih now na cite psl kwn dia pulk . sekjp okey aku na upload gmba dia <3

da tngk gmba dia ? aku mnx maap sbb aku x bole na ambil gmba laen . yg nih jea paling comey doe <3 okey aku na perkenalkn dia kt korng . nme dia bkn naddy nadya tau . nme dia NADYA . dia kwn kakak comey kt ats tuh . okey aku mmg da lme knl dia . haa ? lme ? eaheah x laa , aku knl dia drpd kwn aku syakirah . tpi aku x perna tegur dia . semnjk aku f1 nih aku na try la berbaekbaek ngn sume org . aku start tegur dia . eah korng na tau ? dia nih TERsngt la baek . dia cntik kn ? okeoke dia cntik kwn dia comey . :) na tau samthing tntg dia ? na kea x ? oke na eah ? jp aku x de idea -.- okey aku da dpt da ! dia nih knknkn f3 ! HAHA . ayt na gmpk jea kn aku nih ? okey stop perli aku -.- sbnrnye aku da  x de idea la  . yg penting dia cntik <3 that all .
okey korng na tngk sume gmbagmba tuh ? korng cair x ? msti cair knknkn ? okey cair la skrng  -.- da cair ? kalo da cair bermkne dorng mmg cntik . kalo korng x cair aku x tau na ckp ape . btw kalo korng mint dorng sume nih sile la add mereka dia FACEBOOK . HAHA . kejm x aku nih ? ikod sedp jea na promote org kn ? -.- yelayela sori . maap okey ? (: