terima kasih .

ibuibu , terima kasih eah ? akk sygggggggggggg ibu ! :) na tau sbb ape ? na kea x na ? NANA ? okeoke aku cite . aku ngn jirn aku da lme x kuar smesme . da lme ? eaheah sala laa mmg x pena kuar smesme . haaaaaaa bru tol ! so tdi aku ngn dia rncng na tngk wyng smesme . na tau sbb ape ? sbbnye , korng pikir la sendiri eah ? HAHA . copy ayt nabil jp . jp jea laa ! korng nih aku bkn copycat oke ? na pinjm jp pon x bole ! -.- oke aku smbung . heee ~ x saba na tunggu esok . kol 11 da tolk . then beli tiket wyng , sebelom tuh shopping jp . na beli samthing tok abg ! :) saba eah abg . kang adk ksi kt abg . eaheah btw aku x lpe korng la . kang aku update blog . msti bnyk cite beb ! HAHA . aku na ksi korng bebn jp . aku na korng bce citecite aku aww ? HAHA . jht kn aku ? yelayela aku seda aku jht . da jgn peli aku . stop it ! okey korng na tngk gmba jirn aku ? jpjp aku promote jirn aku jp . jp aww .


da tngk gmba tuh ? lawa kn dia ? aku bngge jp dpt jirn mcm nih ! :) eah korng jgn na usha gmba tuh lamelame bole ? dia da ade pkwe la ! mklom la budk comey mcm  nih spe x de pkwe kn ? ape korng na nom dia ?! bolebole ! bole BELAH ! sebok jea eah kaw nih ?! sudasuda aku x na mara nih . mood aku happy gle skrng nih . mklom la bru sehd dri demam . butbut sehd sikit jea x sepenohnye . (: