membe baru .

hee~ aku da lme x update . maklom la bz katekn . HAHA . okey now aku na cite psl membe bru aku , aku ade org baru beb ! best ! (: haha btk kn ? -.- x de la membemembe aku yg laen da pinda , tinggl kt PA nih iza , ifa . tuh jea , yg laen da pinda ! grr aku rindu mebe lme aku ! serius bhai . okey back kt cite ! na tau spe membe bru aku ? dia sme umo ngn aku , ade 3 membe baru (: pertme azrin , dia baek thp gbn tahu ? dia nih comey , ckp start tuh the point , dia penynyang , second , fatin . dia nih kls same ngn iza , dia comey gle ! tembm ! HAHA , aku bkn na perli tpi aku jujur (: kalo korng tngk pon korng kate comey . mmg kenytan beb ! last alia , dia sme kls ngn aku , dia nih bajed cntik ! -.- menymph tahu ? err ikod sedp aku jea kn na makimaki membe ? HAHA kesa ape aku ? nih blog aku ! kalo dia bace pon dia x kn mara sbb dia da fhm perngai aku , err aku da knl dia lame da , tpi aku bru rpt ngn dia tahun nih , okey korng da tau sume nme membe aku rite ?  sume f1 . kecil lg . HAHA . na tngk gmba dorng ? na kea x ? na ? okey kang aku masuk kn eah ? skrng nih mls la . eaheah na tau x ? aku skrng kt umh iza nih , tgh tngk azrin luruskn rmbut , hee iza pulak , mcm org bukk salon . HAHA best gilak ! (: korng na tau x ? geng aku nih mcm org gile , ske gelk , x ske sedih . aku org paling bising ! yeah ! aku tau , da jgn perli . aa kang aku smbung okey , skrng aku na study ! da~