Kaw spe na buad aku mcm tunggul ?!

Serius aku mara gile ngn kaw ! Aku fedup gile ngn kaw ! Aku bnci gile ngn kaw ! Haaa ambil kaw ! Eah aku lpe bagi salam -___- assalammualaikum (: hee ~ back to the mood . Kaw tau ? Msti la x kn ? Yelakn aku x cite lagii -.- sudasuda ! Ade la membe aku nih dia agk aku tngk wyng tuh okey la kn . Then smpai sne dia x ckp pon ngn aku dia ajk membe dia yg aku x kenl lngsung . Then bile jea membe dia sampai kaw tahu ape dia ckp ? Mcm nih dia ckp :
Membe : weh arfah mu gi la tempt laen . Aku na jln ngn membe aku . Kang kite jmpe kt mnemne okeyy ?
Aku : dlm ati da mcm *}]$@$"(%#!!!?| fuck gile kaww ! Kaw ajk aku tngk wyng then kaw biakn aku jln sorngsorng ?! BODOH ! Baik aku x yh ikod kaw . Then aku terus jwp x pe la aku ikod jea kaw .
Membe : kaw nih ! P la jln sendiri ! Aku na shopping la . Then kwn dia bisik ape th kt dia . Pstu membe aku ckp okeyy kalo kaw na sngt ikod aku kaw jdi kuli kiteorg .
Aku : eiii kaw perna rse penampa aku x ?! Sial gile ! Aku pon ckp kaw x de tngn eah ?
Membe : asl mulot kaw cibai sngt ! Then blablabla .
Aku : mls na dnga ape dia ckp then terus jln . P beli CD jp . Then kol mk aku ckp na balik . Sepatotnye membe aku balik ngn aku . Tpi ape aku kesa ! Balik kaw jln kaki ! Haha (: then da ptg sikit tuh , membe aku kol . Dia tnye aku kt mne aku ckp aku kt umh . Then dia ckp aku na balik naek ape ? Dengn selambe jea aku ckp balik kaw jln kaki ! Pdn mkee :p puassnye akuuu ! Haha ^^